Visuele bewijsvoering in beeld en geluid. Een belangrijk onderdeel van de nieuwe identiteit zijn foto’s en video’s. In de nieuwe strategie gaan wij er van uit dat de doelgroep bepaalde aannames als logisch ervaart. Zij kennen onze markt en onze business. Onze ‘the place to be’ mentaliteit gaan we niet uitleggen. We leveren visueel bewijs, volgens Erwin Taman. Hij heeft tien jaar geleden het succesvolle concept en vormgeving van BudgetBanners gecreëerd. Alle reden voor de gebroeders Muller om hem te vragen om het nieuwe concept, de nieuwe naam en de daarbij behorende vormgeving te ontwikkelen.
Ook intern heeft M2 Printing de nodige maatregelen voor getroffen. Er zijn nieuwe mensen aangetrokken die gericht met de nieuwe strategie aan het werk gaan. Tijs Evers is aangesteld voor de afdeling marketing en zal een belangrijke bijdrage leveren aan de M2 strategie. Fotograaf en filmer Axel van Dijk is aangenomen om het belangrijke visuele aspect van onze identiteit te realiseren. Van beide heren zult u het komende jaar dus veel meer zien en horen.