mysteryland vlag

Een Wereldwijde Merkbeleving voor Budweiser

Tijdens het WK 2022 sloegen Welcome to Wink en Budweiser de handen ineen voor een ongeëvenaard project. Het resultaat? Een meeslepende merkervaring die wereldwijd de aandacht trok.

Budweiser officiele sponsor Fifa World Cup 2022
Welcome to Wink, specialist in creatieve merkbelevingen, ontwikkelde voor Budweiser een totaalconcept waarin ervaring, strategie en inhoud perfect samenkwamen. Deze geïntegreerde wereldwijde campagne zette muziek en fancultuur in, om van Budweiser hét gespreksonderwerp van het toernooi te maken. Locaties zoals het iconische BudHotel en de exclusieve Bud World Club brachten fans dichter bij het spektakel dan ooit tevoren.

Prints en visuals
Bij M2 Printing zijn we trots dat we onderdeel waren van dit bijzondere project. Wij waren verantwoordelijk voor de productie en levering van hoogwaardige signing en print visuals. Onze haarscherpe prints en de belangrijke colour matching, zorgden voor een visuele beleving die de energie van het toernooi én de kracht van het Budweiser-merk tot leven bracht.

Hattrick
De combinatie van een sterke strategie, innovatieve printoplossingen en de creatieve visie van Welcome to Wink maakte van deze campagne een winnende hattrick. Het Budweiser-merk werd wereldwijd gevierd als een van de meest spraakmakende tijdens het toernooi.

Benieuwd wat wij voor jouw merk kunnen betekenen? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden!

Naar boven
youtube